القائمة الرئيسية

الصفحات

مواقف كوميدية في الامتحانات

الامتحانات والدراسه وشوف احلي المواهب في الغش والضحك كمان 

#ايام_الكحرته😂😂
- ف اللجنه..
  •  
المراقب : انت ياابنى !! .. لو كلمت البت اللى وراك تانى هطلعك انت وهى برا .. متستغفلنيش .. انا مش طيشة واقف .. 
- حضرتك أنا أبعد ما يكون عن الغش .. استحاله أغش .. من غشنا فا ليس منا .. انا ابويا مدينى قواعد عدم الغش الأربعون .. وأنا الحمدلله منفذها كلها ..
المراقب : لا ياراجل !! ده اللى هما ايه أن شاء الله ؟ .. 
- واحد : إنى قاعد ف اول بنج يعنى قدامك ف وشك .. فا هغش ازاى ؟ .. صح ! ..
البنت : صح .. 
- اتنين : إنى مديك التليفون قبل ما ادخل اللجنه .. صح كده ؟ .. 
البنت : صح ..
- تلاته : إنى مبصتش تحت منى ولا عملت ربكة ف اللجنه .. صح حضرتك ؟ ..
البنت : غلط .. 
- غلط ايوة انا عامل ربكة فعلا .. بس مش مهم .. اربعه : إنى جيت ف معادى الساعه 9 بالظبط .. مش مستهتر مثلا  وجيت متأخر .. صح ولا ايه ! ..
البنت : صح ..
- بس حضرتك يعنى ..
المراقب : ايوة بس دول 4 بس .. 
- ايوة ما هما الصح والغلط 4 بس .. 
المراقب : نعم !! ..
- حسيت بحاجه ؟ ..
المراقب : لا ..
-حبيبي ..

تعليقات

محتويات المقال